مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-17اجتماعي

هدف انجمن اولیا و مربیان کمک به نظام تعلیم و تربیت است


رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هدف انجمن اولیا و مربیان کمک به نظام تعلیم و تربیت و حل مشکلات و مسائل مدرسه است که بها دادن به مفاهیم ارزشمندی همچون مشورت و خرد جمعی در این انجمن موضوعیت دارد و عملیاتی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هدف انجمن اولیا و مربیان کمک به نظام تعلیم و تربیت و حل مشکلات و مسائل مدرسه است که بها دادن به مفاهیم ارزشمندی همچون مشورت و خرد جمعی در این انجمن موضوعیت دارد و عملیاتی می شود.

  ذوالفقار علیخانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان که هر ساله از 24 تا 30 مهرماه برگزار می شود، اظهار کرد: امسال این هفته با شعار تربیت حکیمانه، حکمرانی خانواده برگزار می شود و انجمن های اولیا و مربیان مدارس با رویکرد تخصصی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کارگروه های فرهنگی و هنری، عمرانی و سازندگی، آموزش و پژوهش، ورزش و سرگرمی، سلامت و بهداشت و دینی، معنویت و اخلاق از امروز همزمان با سراسر کشور در استان انتخاب و تشکیل می شوند.

رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه انتخابات این انجمن در بیش از 2000 مدرسه استان برگزار شده یا در حال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف انجمن اولیا و مربیان کمک به نظام تعلیم و تربیت است

هدف انجمن اولیا و مربیان کمک به نظام تعلیم و تربیت است